lauantai 15. helmikuuta 2014

Tulkinta levynkannesta



Avopuoliso päätti kerran pyytää mua tekemään kortin sen suosikki levynkannen pohjalta. Tässä on se levynkansi:
Ja tässä mun kortti:
Olin todella kaukana mukavuusalueeltani tän kortin kans(jos mulla nyt sellasta vielä on) ja tän valmistumiseen meni viikkoja ideasta valmiiseen lopputulokseen. Tein tätä aina pikkuhiljaa muiden töiden välillä, kun siltä tuntu. Tää on myös eka työ, jossa pääsin kokeilemaan kalligrafiaa. Oon sitä pikkasen opetellu kirjastosta lainatun kirjan avulla eli taidot ei oo vielä kummoiset, mutta suunnittelen meneväni kalligrafiakurssille heti kun sellasen löydän kotikaupungistani.

Teksti on eräästä levyllä olevasta laulusta ja sopi mielestäni hyvin ystävänpäivään. Eihän tää muuten kovin ystävänpäivähenkinen oo, mutta ajattelin tehdä sellasen mistä avopuoliso tykkää. Ei tuo yks ees muistanu tilanneensa korttia, mutta tunnisti silti kannen eli taisin onnistua ainaki yhessä tavotteessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos paljon kommenteista. Ne piristävät päivääni! :)